Vision og Mission


Vision

Visionen for CruCon Analytics er via Data at Forenkle og Forædle beslutningsprocesserne i Fødevaresektoren (AgriBusiness), - nationalt såvel som internationalt.

Visionen for CruCon Analytics rummer endvidere også forestillingen om, at de nødvendige beslutninger og efterfølgende handling, der følger af dataanalysernes resultat, iværksættes, - dette også selvom de måtte konflikte med gældende intuition, tro, mavefornemmelse, forretningsnæse, erfaring, rutiner, procedurer etc.

 

Mission

Missionen for CruCon Analytics er at understøtte visionen, tilvejebringe og analysere Data, som muliggør og forbedrer:

  • Datadreven observation og dokumentation
  • Transparens og sammenligning
  • Deling og skalering af dokumenteret ekspertise og erfaring
  • Forbedret ”performance” gennem faktabaseret indsigt og viden

 

CruCon Analytics har specialiseret sig i Virksomheds-, Branche- og Markedsanalyser indenfor Fødevaresektoren (AgriBusiness) og anvender den mest moderne dataanalyse software fra QlikView (QlikTech®) som ”motor” i analyserne. QlikTech® som for 7. år i træk, i Gartners 2017 rapport om Data Analytics Platforms, angives som ”leder” i segmentet.

Data hentes fra forskellige offentlige og privat drevne databaser samt egenudviklede og opdaterede datatabeller.

Analyserne og Data fra CruCon Analytics Suite® kan endvidere blandes med kundernes egne ERP-, CRM- eller andre data efter behov, ønsker, relevans og pengepung.